Frankenstupid

Standard

Frankenstein de ultra sensibila Mary Shelley a fost revolutionar la momentul aparitiei si continua sa starneasca admiratie.

Mie nu mi-a placut pentru că Frankenstein, căpitanul Walton și monstrul, pe rând naratori, povestesc la fel și pentru că Frankenstein mi se pare un ipocrit pretențios care cade la pat datorită unor șocuri nervoase. Eu nu cunosc pe nimeni care să cadă la cad datorită unui șoc nervos. Ești șocat un pic, plângi, dormi, te trezești și mergi la școala sau servici.

Dar Mary Shelley scria bine. Nu-mi vine să cred că era de vârsta mea când s-a publicat Frankenstein.

P.S. Cu privire la imaginea de mai sus… dacă cineva e capabil să lege vene și să creeze un creier, de ce are nevoie să pună șuruburi la gât?

P.P.S. Eu mi l-a, imaginat pe monstru cu cap mai rotund, cam ca un cartof.

Lasă un comentariu